Simulation-Based Classification in Multi-Objective Optimization Problems with Social Simulation (共著) 2022/09
対外的広告が組織の内部成員に与える影響 (大学を題材とした探索的検討) (共著) 2020/06
Readable Contrast Mining Method for Heterogeneous Bipartite Networks with Class Label (共著) 2020/06
日本プロ野球における改良型 D'Esopo-Lefkowitzモデルによる最適打順の探索 (共著) 2020/03
ユーザーの特徴からみたブランドらしさの測定 ―再帰的計算法による大学ブランド・イメージの比較― (共著) 2020/03
外国人労働者に対するIT支援の現状と展望 (共著) 2020/03
ヒューマンサービスにおけるサービス提供者の異動影響分析 - 組織サイバネティクスと計算組織理論に基づいたシミュレーション方法論の提案 - (共著) 2019/10
シンギュラリティをめぐる不協和音 (共著) 2019/06
Evaluation of Credibility for Reviewers and Review Scores Based on Link Analysis (単著) 2018/12
Discovering New Creative Mixtures of Cooking Ingredients (共著) 2017/08
真にピンチに強い投手は誰か?真にチャンスに強い打者は誰か? - クリティカル局面評価に基づく投手と打者の新しい評価手法の提案 (共著) 2017/03
商品の潜在的類似性に基づくクラスタリング手法の提案 (共著) 2017/02
共進化的アプローチに基づく“らしさ”の数値化に関する研究 (共著) 2016/02
Application of Hidden Markov Model to Analyze Enthusiast's Dynamics of A Lifestyle Brand (共著) 2016/01
商品分類と定価推定に関する商品特性の分析方法 (共著) 2015/10
Understanding Changes in Customer Purchase Behavior: Study of Attenuation Model for Multiparametric Purchase Preferences (共著) 2014/12
Analysis Using Popularity Awareness Index, Recency Index and Purchase Diversity in Group Buying (共著) 2014/07
人気感度と先行ポイントを利用した顧客セグメント化とその応用 (共著) 2014/02
選好度に基づく集合推薦と調理レシピへの応用 (共著) 2013/05
Similarity Joins on Item Set Collections Using Zero-Suppressed Binary Decision Diagrams (共著) 2013/04
Applicability of Existing Anonymization Methods to Large Location History Data in Urban Travel (共著) 2012/10
Incremental Set Recommendation Based on Class Differences (共著) 2012/05
|